Reunió de treball dels presidents amb el President de RI

sábado, 30 de septiembre de 2023

Joan Ball-llosera

Aquest passat dissabte, va arribar al nostre districte el President de Rotary Internacional Gordon McInally acompanyat de la seva dona Heather. El seu primer acte dins dels programa de la visita al districte es va centrar en realitzar una reunió de treball amb tots els presidents del districte que van ser convocats expressament per aquesta reunió. A més, es va convidar a un segon membre de la junta si es creia oportú.

El nostre club hi va enviar el president del club, la tresorera i mecera i per altra banda hi va anar el responsable de subvencions de la Fundació del districte, que hi va assistir com a representant de la Fundació, també del nostre club.

La reunió es va centrar en conèixer el president, que ens expliqués les seves linies de treball pel seu mandat, i respondre preguntes que els diferents grups de presidents poder formular-li. Algunes de caire intern sobre el funcionament de districtes i del club Rotary en general.

El club de Cambrils va aprofitar per lliurar-li el banderí del nostre club.

La reunió va servir també per realitzar contactes amb altres clubs i aprofitar per intercanviar dades dels nostres projectes amb altres presidents i coordinar el persona detalls de projectes en marxa.

Una jornada interessant i sobretot profitosa.

D'esq. a dreta, Carles Rovira (Cambrils), Heather i Gordon McInally (RI President), Joan Ball-llosera i Aurora Fornos (Cambrils)

Diversos assitents de diversos clubs amb el President de RI

Moment de lliurament del nostre banderí i comentaris sobre el nostre Club amb el President de RI